2013年12月28日 星期六

平底鍋多士

忽然很想吃多士, 可惜我家的多士爐長期封塵, 那我就用平底鍋試做一下吧。先在平底鍋塗上一層薄牛油, 開小火, 把一片麵包放在鍋裡, 麵包轉成金黃色時, 就放芝士, 再放另一片麵包, 待芝士融化了, 就可以關火完成。



多士配港式奄列, 再加之前的剩下來的馬鈴薯洋蔥湯, 懶人午餐就一下子攪定了。

18 則留言:

  1. a bit like Croque Monsieur?

    回覆刪除
  2. 我好耐之前貪得意用平底鍋整曲奇, 效果都ok喎 (當然無用爐焗咁好啦)

    回覆刪除
  3. 港式奄列有冇火腿架?

    回覆刪除
  4. 多士爐好好用架,係我屋企最常用嘅家電之一。

    回覆刪除
  5. 有冇想過揾日抹乾淨個多士炉,還是趁大減價買個新呢?

    回覆刪除
  6. 用多士爐方便好多,快快去清潔吓佢啦.

    回覆刪除
  7. 我未買多士爐前也是用同樣方法整多士

    回覆刪除
  8. 我都係用平底鍋整多士,嘻!

    回覆刪除
  9. 我都用過平底鍋整多士,同多士爐整出來D冇份別,都好好食

    回覆刪除