2014年3月12日 星期三

捐血

我終於完成了這裡的第一次捐血。


在法國, 負責舉行捐血活動的不是紅十字會, 而是  Établissement français du sang。 捐血活動在社區會堂舉行。 我們到達時, 已見有人在等候登記。 我先把個人資料給工作人員作登記, 接著就要填問卷, 再排隊去看醫生。 駐場的有兩位醫生, 而接見我的是位男醫生。 身高體重、出生日期要自動報上。 醫生會問一下我的身體狀況, 如近期有沒有吃藥、有沒有做手術。 他也有問及最近有沒有到東南亞國家、中國大陸及非洲旅遊。 就在此時, 一位女醫生走進來, 看來蠻緊張。 她跟那位男醫生說, 來自中國大陸的可能會有問題。 男醫生不慌不忙回答, 我這個來捐血的是來自香港, 不是中國大陸。 女醫生就安心走開了。 我笑著對他說: 「你們擔心來自中國大陸的嗎?  」 他立即說: 「不只是中國, 還有非洲。」 原來在他們心目中, 強國的衛生程度跟非洲國家不相伯仲。至於來自強國是不是不給捐血, 我就不得而知了。

因為是我的第一次捐血, 所以要先做血紅素測試。 血紅素指數要達 12 才可以捐血, 而我剛好過關。 護士人很好, 而且做穿刺時, 我一點都不覺得痛啦。 我花了二十分鐘左右就完成, 不過卻給人揶揄。 有人自吹自擂, 他只花了五分鐘而已。 我即時回應: 「那麼快, 是為了準備捐血奧林匹克嗎?」 有人就不再多言了。

14 則留言:

  1. 恭喜你可以損血,身體好才可損血呢。我喺十六歲損過一次血之後就冇損過喇,血色素低喎,而家更加唔駛旨意可以以損。
    某人咁快攪掂,你叫佢損夠二十分鐘嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 血紅素偏低, 你要食多D含鐵豐富及蛋白質豐富既食物啦
      呢個都係好主意喎, 我會同佢講 XD

      刪除
  2. 他們怕的是愛滋病,不是衛生問題,英國也會問同一問題

    回覆刪除
  3. 我地度如果近6個月去過某d地方如非洲、南美都係唔俾捐。
    我成日笑王子係賣血唔係捐血,因為捐血有錢收仲有buffet食,你度係咪都係咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似話係4個月, 醫生無問我有無去南美呢
      捐完血有紙包果汁, 咖啡, 水飲, 仲有croissant, 朱古力包同餅乾咁啦, 當時有芝士啦

      刪除
  4. 你們捐血都鬥嘴?
    花槍耍得真有趣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日都係咁, 唔反擊佢會唔收口, 一直講落去

      刪除
  5. 我未試過o係呢邊捐血,唔知之後有乜o野食呢....

    回覆刪除
  6. 我至今捐過4次血,全部發生在二十歲前,e+身體狀況已不適合

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要照顧好身體呀, 身體健康真係好緊要

      刪除
  7. i normally finish my donation with 6-7min

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經緊握拳頭架啦, 只好順其自然啦

      刪除