2015年1月25日 星期日

一人獨享~~腸仔包

專員不愛吃廚師腸般的香腸, 常說那不是真的香腸。 如果要吃酸菜鍋, 又或是香腸燜豆, 他堅持要去肉檔買, 認為質素有保證。 因此這腸仔包全由我一人獨吃啦。 ~^o^~




不過在給麵包造型時, 腦袋當機, 一片空白, 不知如何把麵包捲好, 也忘記放芝麻裝飾。 人家做的腸仔包很豐滿, 我的卻是又瘦又長。 .·´¯`(>▂<)´¯`·. 幸好味道還不賴, 當早餐一級棒。

 


27 則留言:

  1. 明知廚師腸不太健康, 但又鐘意吃呢d junk food

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有小紅腸, 唔知點解以前BBQ好鐘意食佢

      刪除
  2. 我們真是吃腸仔包大的啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前嘅早餐之選之一 (⌒▽⌒)☆

      刪除
  3. 瘦瘦長長好呀!廚師腸唔敢食咁多囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前老媽常買, 而家都唔再食, 其實都高鹽架

      刪除
  4. 又瘦又長,咪皮薄餡多囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 整得唔夠靚, 有改善空間 ( ̄へ ̄)

      刪除
  5. 妳的腸仔飽有個超級強項:好揸手! :)

    回覆刪除
  6. 好耐無食過廚師牌雞肉腸, 好想食.

    咩形狀都無所謂啦, 最緊要係食到自己想要的味道 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係老家時, 有次諗起好耐無食, 即刻走落超市買, 癲成咁
      係呢度就唔得喇 ╯︵╰

      刪除
  7. 我喜歡專員的堅持!如果我唔整包, 我都唔會買這種腸食架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有好幾個堅持, 會睇成份, 覺得無益都唔肯買

      刪除
  8. 德國嘅新鮮肉腸好咸架, 我估鹽份都好重.

    回覆刪除
  9. 腸仔我食,但係腸仔飽我又唔係好鍾意食喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果賣魚 蛋個D檔, 你會唔會買香腸食呢? 我間唔中都會賣魚蛋之外, 賣條香腸點咖哩汁, 我真係食唔少垃圾食物架 ^ω^

      刪除
    2. 魚蛋檔除咗魚蛋我會買燒賣

      刪除
    3. 一舊粉燒賣係我嘅 comfort food 黎架

      刪除
  10. 回覆
    1. 佢好有自己一套, 好彩未至於係真理教教主咋 XD

      刪除