2016年1月12日 星期二

〔甜點〕Galette des rois

踏入一月, 又是時候吃 galette des rois。 

吃過不同口味的 galette des rois, 我最喜愛的依然是傳統的 frangipane 杏仁奶油。 我的 frangipane 做法零難度, 是簡易零失敗版本。 



材料: 

酥皮............2張
杏仁粉.........130g
糖..............90g
牛油...........75g
雞蛋...........2隻

做法:

1. 先把牛油於室溫放軟, 切成小塊, 然後放入杏仁粉和糖, 用叉子搓成奶油狀。 
2. 加入雞蛋, 拌勻。
3. 將一張急凍酥皮置於撻盤, 倒入杏仁奶油餡料。 再鋪上第二張酥皮, 將接口壓好, 在酥皮面上畫花。 別忘記用小刀在中間開個小天窗。
4. 在批面掃上蛋黃, 然後放入已預熱至200°C的焗爐烤 25-30 分鐘至金黃色即成。(視乎火力而定)

即使我家只有兩個人, 我也沒忘記在 galette des rois 內放上一顆  fève 呢。 ヽ(^Д^)ノ




20 則留言:

  1. 真係好容易啵^^專員一定大讚啦

    回覆刪除
  2. 好似幾易整喎,請問唔食杏仁可以用乜粉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係杏仁味, 如果唔鐘意, 可以整椰子, 蘋果, 我食過朱古力加梨, 都唔錯架

      刪除
  3. thanks for sharing. 想問呢個 pie case 有幾大?

    回覆刪除
  4. 按百分比,應該係專員做king啦

    回覆刪除
  5. fève係咪年年都用番同一個㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係架, 我儲左好幾個, 我有街坊儲左有兩大盒, 間間超市賣嘅都有唔同主題, 有 Star wars, minions, 我見過有阿森一家賣添, 好似要十零歐

      刪除
  6. 會唔會做大個啲請埋啲街坊食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人唔肯同人分享呀, 不是我的錯 XD

      刪除
  7. 好似好易整咁喎,等我又試下先!!

    回覆刪除
  8. 材料好簡單,多謝分享。

    回覆刪除