2016年9月6日 星期二

麵包布甸 Ch'pain d'chien

逛 brocante 時,  吃了一塊麵包布甸, 念念不忘。 家裡剛好有過期麵包, 雖然沒有發霉, 卻很乾, 用來做三文治必是難啃。這還還不是天意?    d(-_^)



沿用舊食譜避免酒味太濃, 我減了 Rhum 的份量, 同時也減了糖。 

材料:
隔夜麵包 200g 或以上
葡萄乾 80g
朗姆酒 (Rhum) 100ml 30ml
牛奶 500ml
牛油 75g
90g  75g
蛋 3隻


做法:
1. 把葡萄乾浸在酒內半小時, 隔夜麵包弄碎。
2. 把牛油放進牛奶煮熱, 變溫就可。
3. 把葡萄乾、酒跟麵包倒進牛奶, 再拌勻。
4. 蛋跟糖一起打散, 再加入已混合了麵包等的牛奶中, 再次拌勻。
5. 倒進已塗了牛油的盤子, 放進已預熱至160C的焗爐, 大約45分鐘即可。



吃下一口暖暖的布甸,  就是我的小確幸。 d(^^*)


18 則留言:

  1. 你咩事d麵包擺咁耐呀, 呢樣野一次同你清哂, 又有新野食, 1石2鳥.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有人要 weekend 開工, 驚公司無野食, 買定麵包, 自製三文治喎, 最後無食到囉

      刪除
  2. 唔浪費又好味,掌聲鼓勵!!!

    回覆刪除
  3. 麵包布甸唔知點解我係冇興趣。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 小而確實的幸福感, 來自村上春樹

      刪除
  5. 回覆
    1. 我地鐘意食厚厚嘅呢, 所以似蛋糕

      刪除
  6. 成日想整呢味, 們一直冇節起心肝整。
    最近咳, 咩甜嘢都冇得食。:(

    回覆刪除
  7. 我都like麵包布甸,無食過咁款式,
    好有批餅感覺,少糖食味可能輕盈
    通常食英式的😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個源自法國北部 Nord-Pas-de-Calais, 同一層一層麵包砌成唔一樣

      刪除