2016年10月27日 星期四

堅離地

在臉書看到這張照片,  我不禁哧哧地笑了起來。

互聯網圖片

法蘭西政壇老手兼總統候選人 Jean-François Copé 星期一接受電台訪問, 被問到現在一個 pain au chocolat 要多少錢時, 他起初有點愕然, 之後就回答是 €0.10 和 €0.15 之間。

互聯網圖片

嘩嘩~~ 即使不在這生活, 來過法國旅行的人都知道, 一個 pain au chocolat 賣這個價錢根本就是 mission impossible 呀。 

請看看我家附近超市本星期的優惠, 4 個 pain au chocolat 就要 €1.20。 記得這是優惠價, 而且是超市貨。 如果到麵包店買, 口袋中沒有 €1 的話, 還是請移玉步。


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢D政治人都係得把, 點知民間疾苦

      刪除
  2. 就如同你問佢搭地鐵/巴士幾錢一程都一定唔知囉

    回覆刪除
  3. 情況好似當年長毛拎住梳蕉問田少幾錢咁。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 呢D政治人, 又點會明白平民生活呀

      刪除
  5. 唔好話佢,我家王子都係咁,食米唔知米價

    回覆刪除
  6. 毫幾子,我諗只可以買幾粒糖

    回覆刪除
  7. 我冇買過嚟食,真係唔知幾錢喎. (歡迎總統候選人抄我呢個答案)

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子英明, 佢個解釋同你講差唔多, 佢之後辯護話, 佢注意飲食, 已經好少食呢家野喎

      刪除
  8. 既然去得選總統,好心花少少時間搵下書先啦,喱啲一定會畀記者問....
    搭巴士搭地鐵幾錢,買生果買豬扒睇公院醫生幾錢拿拿林楝高床板背熟佢wakakakaka....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢無估計有人問佢呢D囉, 分分鐘荷蘭先生都唔知, 嘻嘻

      刪除
  9. 佢會唔會以為蘋果係一粒粒立方體呢! :D

    回覆刪除